Je winkelwagen is momenteel leeg
Wij doen ons best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.
Jouw bestelling word binnen 2 a 3 werkdagen door ons verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. Je kunt zelf kiezen hoe we je bestelling versturen.
- Als pakket (met track & trace) a €6,95.
- Standaard als brievenbuspost (zonder track & trace) a €2,95.
- Belgie: €6,95 met track en trace.
Gratis verzenden voor bestellingen vanaf € 75,- voor bestellingen in Nederland en Belgie. Helaas zijn we een kleine webshop en kunnen wij gratis verzending niet aanbieden.
Jouw bestelling wordt verstuurd via Post NL / DHL of Homerr. I.v.m drukte bij de verzendbedrijven kunnen wij het moment van aflevering niet 100% garanderen, omdat we hierbij afhankelijk zijn van de verzendbedrijven. Op het moment van verzenden ontvang je van ons een mail met verwachte afleverdag.
Wat als je bestelling niet op de aangegeven afleverdag geleverd wordt?
Helaas, vooral nu er veel online wordt besteld, kan het gebeuren dat je bestelling iets later geleverd wordt. Zodra je een mailtje van ons hebt ontvangen, is je bestelling verstuurd en onderweg. We snappen dat je uitkijkt naar bijvoorbeeld jouw bestelling, maar hopen ook dat je begrip hebt dat het soms iets langer kan duren. Controleer in ieder geval altijd even je opgegeven adres. Als dit klopt, heb dan nog even geduld.
Daarnaast zijn er in Nederland veel verschillende depots. Wat dus kan betekenen dat de ene levering geen vertraging oploopt en de ander wel.
Nogmaals, wij hopen op je begrip en doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Ben je niet helemaal tevreden over je bestelde product(en)? Dan vinden wij dat erg jammer. Graag ontvangen wij via ons contactformulier een bericht met jouw reden om het product terug te willen sturen. Wij zullen vanuit dit bericht jou de juiste retouren procedure toezenden.
Je hebt het recht je order tot en met 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren door een melding te maken via ons contactformulier en aan te geven dat je je order of producten hieruit wilt annuleren met vermelding van je ordernummer. Hebben wij binnen deze periode van 14 dagen geen melding tot annuleren of geen retour ontvangen, is er geen recht tot annuleren/retourneren. Je hebt na annulering per mail nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Zonder een mail tot annuleren vooraf, vervalt dus dit recht.
Stuur jij je gehele order retour? Dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten (van eSpecialz naar jouw huis).
Stuur je een gedeelte van je order retour? Dan krijg je alleen het bedrag van de geretourneerde items teruggestort. Let op, heb je een bestelling geplaatst van meer dan €70,- dan heb je de verzendkosten van je order van ons cadeau gekregen. Mocht je totale order bedrag na retourneren onder de €70,- belanden, brengen we als nog de verzendkosten van je order a €6,95.
De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Wij adviseren om je retourzending met track & trace te versturen, zodat je altijd een bewijs van verzenden hebt (mocht je retour onverhoopt kwijt raken bij het postbedrijf). Zowel het risico van verzenden als de kosten bij een retournering zijn voor eigen rekening van de klant.
Heb jij een klacht over een product ? Maak een melding via onze contactpagina! Indien je van ons akkoord hebt gehad en gebruik maakt van je herroepingsrecht, ontvang je van ons de juiste retourenprocuduren.
Het product moet met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan eSpecialz geretourneerd dienen te worden. Bewaar je verzendbewijs (track & trace) goed. Mocht je retour kwijt raken bij de post en heb je geen verzendbewijs, kunnen we helaas niets voor je betekenen en je retour niet behandelen.